Hľadaj

Používame cookies a technológie tretích strán, aby sme si zapamätali vaše preferencie, zmerali a analyzovali používanie našich webových stránok a optimalizovali náš marketing prostredníctvom internetu. Používanie súborov cookie môžete spravovať prostredníctvom nastavení prehľadávača a kedykoľvek môžete svoj súhlas odvolať. Viac informácií nájdete v našich Pravidlách ochrany osobných údajov.Ak súhlasíte, kliknite na „prijať“.

Prijať Odmietnuť

Veľkonočný zajac v logu - určený pre úspech firmy

Remscheid, Veľkonočná nedeľa, 1899. Zatiaľ čo jeho deti sa hrajú, Johann Vaillant listuje v mesačníku "Alte und Neue Welt" ("starý a nový svet"). Zastaví sa na obrázku: zajac vyliahnutý z vajíčka.

Ružovolíci trpaslíci a roztomilé zvieratá stoja okolo a obdivujú zázrak vajca. Johann Vaillant je fascinovaný scénou a rozhodne sa kúpiť oboje, obrázok aj autorské práva. Pre Vaillant, to znamená založenie jeho značky a obrovský úspešný príbeh.

Veľmi výrazný profil značky

Od roku 1899 motív zdobí všetky produkty, katalógy a prospekty. Počas niekoľkých málo rokov, si Vaillant vybudoval výbornú povesť, ktorá sa rozšírila po celom Nemecku, a dokonca aj za jeho hranicami.

Vaillant dal jeho logu jasné línie a obrysy. "Zajac vo vajci" zostáva ústrednou témou, ale pridáva sa slovo "Vaillant".

Mnoho Nemcov vie, že Vaillant zajac patrí spoločnosti so sídlom v Severnom Porýní - Vestfálsku. Okrem toho: viac než 70% všetkých Nemcov počulo o spoločnosti Vaillant. V Rakúsku a Holandsku spoločnosť dosahuje podobných výsledkov pre jej imidž.