Na našej stránke používame súbory “cookie”, aby sme čo najlepšie využili možnosti stránky a prispôsobili Vašim požiadavkám. Taktiež sú použité na poskytovanie užitočných nástrojov a hodnotných funkcií. Aby ste využili web stránky s plným komfortom, umožnite prosím prijímanie “cookie” na našej stránke.

Prijať Odmietnúť

Veľkonočný zajac v logu - určený pre úspech firmy

Remscheid, Veľkonočná nedeľa, 1899. Zatiaľ čo jeho deti sa hrajú, Johann Vaillant listuje v mesačníku "Alte und Neue Welt" ("starý a nový svet"). Zastaví sa na obrázku: zajac vyliahnutý z vajíčka.

Ružovolíci trpaslíci a roztomilé zvieratá stoja okolo a obdivujú zázrak vajca. Johann Vaillant je fascinovaný scénou a rozhodne sa kúpiť oboje, obrázok aj autorské práva. Pre Vaillant, to znamená založenie jeho značky a obrovský úspešný príbeh.

Veľmi výrazný profil značky

Od roku 1899 motív zdobí všetky produkty, katalógy a prospekty. Počas niekoľkých málo rokov, si Vaillant vybudoval výbornú povesť, ktorá sa rozšírila po celom Nemecku, a dokonca aj za jeho hranicami.

Vaillant dal jeho logu jasné línie a obrysy. "Zajac vo vajci" zostáva ústrednou témou, ale pridáva sa slovo "Vaillant".

Mnoho Nemcov vie, že Vaillant zajac patrí spoločnosti so sídlom v Severnom Porýní - Vestfálsku. Okrem toho: viac než 70% všetkých Nemcov počulo o spoločnosti Vaillant. V Rakúsku a Holandsku spoločnosť dosahuje podobných výsledkov pre jej imidž.